Monday

Benih dan anak pokok


Terima kasih kerna sudi berkunjung kelelaman saya ini. Salam persahabatan dialam maya.
 
Hari itu ada yang bertanya saya ada jual benih tak? Jawapannya: adalah tiada. Jutaan Maaf, Saya tidak menjual apa apa benih atau anak pokok.  Saya mengambil kesempatan ini untuk listkan pembekal benih yang telah saya berurusan. Nak beli benih atau anak pokok silalah berurusan sendiri dengan mereka.   Sila blogwalking ke lelaman mereka yang telah saya listkan disebelah : Beli benih dikedai online. 
 
(gambar ni adalah hiasan saja)
 
 
AlhamdulillahiRobbil'Aalamiin, Syukran, rezeki mendapat benih ... selain dari membeli, saya mendapat pokok dari sokongan dari Darling Suamiku, ada aje pokok yang dibawa balik untuk saya.

Recycle sayur sayuran yang dibeli...kerat dan tanam semula.
Mendapatkan semula benih dari pokok yang ditanam.
Terpulang lah pada individu untuk mendapatkan benih ye.

No comments:

Post a Comment