Saturday

Parcel yang dinanti tiba : Benih

AlhamdulillahiRobbil'Aalamiin. syukran, yang ditunggu telah tiba...hari ini kegembiraan mendapat parcel dari Tuan punya blog www.tanamsendiri.com, Tuan Iskandar. Benih benih yang dibeli darinya begitu cepat sampai. Baru semalam beritahu Suamiku, benih benih yang diorder mungkin sampai lepas raya...mmmm...surprise pulak. Bila terima parcel tak lagi buka, tunggu Suamiku pulang dari kerja, nanti bolih lihat sama sama.



Time berbual dengan Suami ketika rehat mlm tadi tunjukkan parcel. Suamiku kehairanan parcel apa ye dan bila diterangkan benih benih,  terkejut pulak dia kerna cepat Tuan Iskandar menghantarkannya. AlhamdulillahiRobbil'Aalamiin, syukran, Suamiku memberikan keizinan, nanti bila ada benih yang diminati bolihlah order lagi. senyumku selebar lebarnya.. :)


Benih yang diatas ni onhold dulu...Untuk masa sekarang nak tumpukan perhatian kat tanaman Roselle, Mulberry, Sun Flower dan Garland Chrysenthemum dan tomatillo..



InsyaAllah, Project kali ini nak tanam Mulberry, Roselle, bunga Matahari, Garland Chrysenthemum dan tomatillo, Macammana lah ye??? seronok bila tengok tanamanku membesar... bolihlah snap photonya. Semoga menjadi kenyataan pohon pohon tu membesar dengan baik dan memberikan kemanfaatannya. Amiin.

No comments:

Post a Comment